Ποιος είμαι




Σήμερα έρχομαι ανοίξω ένα διάλογο μαζί σας, χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο αλλά θα προσπαθήσω να συγκεντρωθώ. Ξέρουμε ότι η συγκέντρωση είναι κάτι δύσκολο στις ημέρες μας, αλλά μην ανησυχείτε αυτό που θα ακούσετε από εμένα θα είναι αρκετά συγκεντρωτικό. Συγκεντρωτικό διότι έχω μαζέψει την πείρα ενός διαλόγου με εσάς και τους άλλους και από αυτό το διάλογο κατάλαβα ότι αυτό που είμαι για εσάς, δεν είμαι για τους άλλους.

Εγώ λοιπόν κατ' αρχάς, κατάλαβα ότι δεν μπορώ να σας πω ποιος είμαι, διότι αυτό που είμαι όταν δεν είμαι μπροστά σας, δεν έχει να κάνει με αυτό που είμαι, όταν είμαι μπροστά σας. Για εσάς, είμαι κάτι άλλο από αυτό που είμαι για μένα. Το ζήτημα είναι ότι ούτε εγώ ξέρω τι είμαι για εσάς, ούτε εσείς ξέρετε τι είμαι για μένα. Πιστεύω να συνεννοηθήκαμε για το ποιος είμαι και για το ποιος εσείς νομίζετε ότι είμαι.

Καταλαβαίνω ότι σας μπερδεύω, αλλά πραγματικά αυτό που είμαι μπροστά σας, ούτε και εγώ δεν μπορώ να το κατονομάσω ακόμα, διότι είναι κάτι που συμβαίνει σε αυτό το χώρο και στην σχέση μαζί σας και όχι σε κάποιον άλλον χώρο και στην σχέση με κάποιους άλλους. Εάν συνέβαινε, αυτό που συμβαίνει με εμάς, με κάποιους άλλους, και σε κάποιον άλλο χώρο, τότε θα ήμουν κάποιος άλλος από αυτός που είμαι μαζί σας. Έτσι λοιπόν αυτό που είμαι καθορίζεται από εσάς και όχι από κάποιους άλλους. Εάν καθοριζόταν από κάποιους άλλους θα ήμουν κάποιος άλλος για εσάς, όπως είμαι κάποιος άλλος, για τους άλλους. Επειδή όμως δεν είμαι για κάποιους άλλους, αλλά είμαι για εσάς, αυτό που είμαι, είμαι αυτό που εσείς και όχι κάποιοι άλλοι θέλουν να είμαι.

Εσείς λοιπόν θέλετε να είμαι όπως νομίζεται ότι είμαι, αλλά εγώ είμαι όπως εγώ αντιλαμβάνομαι ότι θέλετε να είμαι. Όταν κάνω προσπάθεια να είμαι όπως εσείς θέλετε να είμαι, δεν είμαι έτσι όπως εγώ θέλω να είμαι. Αν είμαι όπως εγώ θέλω να είμαι, τότε δεν είμαι αυτός που θέλετε να είμαι. Βέβαια το πως εγώ φαντάζομαι ότι φαντάζεστε ότι είμαι, δεν μπορείτε να το καταλάβετε ούτε και εγώ μπορώ να το καταλάβω. Απλά εγώ φαντάζομαι ότι φαντάζεστε, ότι φαντάζομαι ότι είμαι. Άρα αυτό που είμαι, είναι αυτό που φαντάζομαι ότι θέλετε να είμαι, που σημαίνει ότι δεν είμαι, αυτός που είμαι. ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ.

Κερεντζής Λάμπρος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρατσισμός: Αίτια – Συνέπειες

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ

Η Γονεϊκότητα