Ο Πιο σέξι Κρητικός.


Δυστυχώς βρισκόμαστε μπροστά στην παραβίαση του ιδιωτικού χώρου του πολίτη από τα ΜΜΕ, με μια άνεση που κανείς δεν αντιλαμβάνεται τον βιασμό. Και όχι μόνο δεν έχουμε καταλάβει τίποτα, αλλά συμμετέχουμε στο μαγικό παιχνίδι της αναγνωρισιμότητας που προσφέρουν απέναντι στην εξαθλίωση της καθημερινότητας του καθένα.
Ο τρόπος με τον οποίο προβάλουν την εικόνα του λεβεντόπαιδου από την Κρήτη, για να κερδίσουν ακροαματικότητα που μεταφράζεται σε χρήμα,
φανερώνει:
α) Με πόση ευκολία τα ΜΜΕ μπορούν να παραβιάσουν τον ιδιωτικό χώρο του καθένα μας κλέβοντας στην κυριολεξία την εικόνα μας, μετατρέποντάς την σε εμπορευματικό προϊόν με αντίτιμο μια μαγική - καταναλωτικού τύπου - αναγνωρισιμότητα που δεν έχει να κάνει με τίποτα με την βιωμένη πραγματικότητα μας, ενώ εκείνα κερδίζουν εκατομμύρια από αυτή.
Φανερώνει:
β) Πόσο εύκολα τα ΜΜΕ μπορούν να ταΐζουν τα διψασμένα πλήθη, θυσιάζοντας έναν πολίτη-θύμα από αυτά!! Όχι όπως στο μεσαίωνα, στον οποίον έπρεπε να έχεις αμαρτήσει. Στην ηλεκτρονική εποχή η θυσία έχει να κάνει με την χρησιμοποίηση της εικόνα του θύματος σαν στοιχείο προβολής συναισθηματικής εκφόρτισης του ανικανοποίητου - για πολλούς λόγους -πλήθους σε σεξουαλικό, κοινωνικό , ψυχολογικό αλλά και εθνικιστικό επίπεδο. ( Ο κρητικός, ο λεβέντης).
Φανερώνει:
β) Με ποιο τρόπο τα ΜΜΕ αντιτάσσουν το ιδιωτικό στο συλλογικό. Δηλαδή ξεχωρίζοντας και προβάλλοντας έναν πολίτη μέσα από την συλλογικότητα, καταφέρνουν χωρίς αυτός να το καταλάβει να το στρέψουν εναντία στην συλλογικότητα που αντιπροσωπεύει. 
Η εικόνα του διανέμεται με τέτοια ταχύτητα που “σκεπάζει” και εξαφανίζει την εικόνα της διαδήλωσης. Προβάλλει τα ατομικά του χαρακτηριστικά, που έχουν να κάνουν με την εμφάνιση,(ομορφιά, ανδρισμός, κ.λ.π.) , δηλαδή την επιφάνεια των καταστάσεων - την οποία λατρεύει το θέαμα, και πάνω σε αυτή κατασκευάζει καθημερινά την πραγματικότητα – καταφέρνοντας να βάλει σε δεύτερη μοίρα τα αιτήματα της συλλογικής διεκδίκησης των αγροτών, δηλαδή την ουσία της παρουσία του πολίτη (λεβέντη) σαν πολιτική πράξη.
Φανερώνει:
γ) Με ποιο τρόπο τα ΜΜΕ αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά προβλήματα δημιουργώντας την μαγική συνταγή για κάθε πονεμένο πολίτη αυτού του τόπου που συνίσταται στ' ότι μπορεί να αλλάξει η ζωή του μέσα από την εμπορευματοποίηση της εικόνας του δηλαδή την αναγνωρισιμότητα που προσφέρουν τα ΜΜΕ.
Τέλος φανερώνει με πόση ευκολία τα ΜΜΕ μπορούν να “στίσουν” όλα αυτή την κοινωνική αναστάτωση, γύρω από τον κρητικό “λεβέντη” η οποία θα ξεκίνησε σαν μια ιδέα, σε ένα από εκείνα τα διεστραμμένα μυαλά που έχουν πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο και που... το μόνο που σκέπτονται είναι η τηλεθέαση.
Πολύ έξυπνη, αλλά τόσο παλιά συνταγή!!

Κερεντζής Λάμπρος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρατσισμός: Αίτια – Συνέπειες

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ

Η Γονεϊκότητα