ΗΡΩΙΝΗ
Μαρτυρίες 1

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ/ΧΑΙΡΟΜΕ ΠΟΛΥ Π ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ FORUM.Να σας πω καποια πραγματα για μενα,ειμαι 20 χρονον και κανω χρηση ηρωινης εδς και 3 χρονια καθε μερα και τα 2 χρονια ενδοφλεβια και σπανιως απο την μυτη.

εχει προσπαθησει πολλες φορες ο πατερας μ να μ βοηθησει μεχρι κ π μ πηγενε να γινω ωστε να κανω χρηση μεσα στο σπιτι ωστε να μ προσεχει. εχει δωσει πολλες φορες λεφτα για μεθαδονες και subotex απο τν μαυρη αγορα αλλα τπτ εγω εκει στο μυαλο μ συνεχεια.

τις τελευτεες 20 μερες κανω χρηση ανα 2 η 3 μερες αλλα της αλλες καταναλωνω τεραστιες ποσοτιτες χαπιων για να κρατηθω και να φτιαξει η ψυχολογια μ. μιλαμε για 15 χαπια xipnosedon" kai alla 7 me 10 vulbegal.

εχω παθει ανοχη στα φαρμακα αυτα και δν μ πιανουν.αλλα αν δν πιω πρεζα θα φαω ολα μ τα λεφτα σε φαρμακα γιατι νιωθω καλυτερα η ετσι πιστευω εγω....θα κοιταξω να παω σε ψυχιατρο που δν παιρνει λεφτα γιατι δν υπαρχει η οικονομικη ανεση.ο πατερας μ μετα βιας τα βγαζει περα, και μ στεναχχωρει τ γεγονος οτι τν εχω κανει ν χασει καθε ελπιδα τ και εχει καταρευσει σαν ανθρωπος.(ειναι χωρισμενοι οι γονεις μ κ δν εχει π να μιλησει)ενω τν βλεπω δν κανω τπτ και δν ειναι οτι δν θελω δεν μπορω.

εχω χασει τν εαυτο μ δν ειμαι αυτος π ειμουν και θελω πολυ να ξαναγινω οπωσ πριν αλλα νομιζω οτι σαν ενα μορω πρεπει να με παρει καποιος απο τ χερι και να μ δειξει πως να ζω ξανα και δν ενοω να διασκεδαζω αλλα να ζω σαν ανθρωπος χωρις να σκεφτομαι τ θα πιω ωστε να νιωσω καπωσ,καπωσ αλλιωσ,και μ τα χαπια δν μαστουριαζω οπωσ γινοτανε παλιοτερα μ φτιαχνουν τν διαθεσει. τ να πω..κουραστικα...και κυριως στεναχωριεμαι που γα... τν πατερα μ π δν φταει σε τπτ.. ευχαριστω περιμενω να μ γραψετε..ευχαριστω και συγνωμη αν σας κουρασα...
Πίνακας: Emil Nolde

Σχόλια

Ο χρήστης Καλυψώ είπε…
συγκλονιστικο..!!!!!
να πω ενα μπραβο σε εσενα
ειναι λιγο..
να σαι καλα
καλες γιορτες Λαμπρο!!
Ο χρήστης Λάμπρος Κερεντζής είπε…
Ευχαριστώ Καλές Γιορτές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
K egw imoun xrisths hroinhs gia 4 xronia eftixos omos katafera n apeksartithw xarh stn mana m perasa 1 xrono s klinikh apeksarthshs k. pistepsteme einai ttromera diskolo k epipono egw sas simvoulevw n mn plisiasete pote ma pote teties ousies

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρατσισμός: Αίτια – Συνέπειες

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ

Η Γονεϊκότητα