Η Υιοθεσία




Από

είμαι μαμά

φόρουμ

Επικοινωνία

Από Τρίτη 15 μαρτίου 29918:11 pm Εως δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2011 1:06 am


 Τρίτη 15 μαρτίου 29918:

psixoula

ειμαι εγκυος δεν εχω κανεναν σε λιγες εβδομαδες γενναω και δεν ξερω τι να κανω δεν εχω λεφτα ουτε καποιος να με στηριξει μονο μια φιλη που με φιλοξενει ...αν γινεται να μου πειτε που να παω για να το δωσω για υιοθεσια ξερω υπαρχουν πολλες γυναικες που προσαπθουν και δεν μπορουν εγω θα τους δωσω το μωρο για να το μεγαλωσουν σε ενα καλο σπιτικο εγω δεν μπορω να του το προσφερω αυτο το πραγμα στην κατασταση που ειμαι...θα μπορουσα να κανω εκτρωση αλλα δεν εκανα ειναι φονος....και προτιμησα να το κρατησω και να το δωσω για υιοθεσια....αν γνωριζεται καμια οικογενεια που το θελει ας επικοινωνησει μαζι μου....

athi

Μήπως να απευθυνόσουν και σε υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας;

Μαριάμ

Ψυχούλα, είσαι όντως ψυχούλα... Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που δεν επέλεξες της έκτρωση ως λύση. Εύχομαι όλα να πάνε καλά και για εσένα και για το παιδί. Ξέρω ότι η φαντασία δεν αρκεί για να καταλάβω τι περνάς. Καλή τύχη και για τους δυα σας!

Τουτουνάκι

Γλυκό μου κορίτσι, σε νοιώθω σε μεγάλο βαθμό - αν και κανείς εκτός από σένα δεν μπορεί να καταλάβει τί περνάς. Ωστόσο να θυμάσαι ότι η υιοθεσία είναι μια λύση, η άλλη είναι να το κρατήσεις εσύ και ανάμεσα στις δύο είναι και η αναδοχή. Το έχεις σκεφτεί για την αναδοχή; Έτσι και το παιδάκι βρίσκει οικογένεια να το φροντίσει και εσύ μπορείς να παρακολουθείς από κοντά την κατάσταση. Και αν η ζωή σου αλλάξει (που πότέ δεν ξέρεις) μπορεί η αναδοχή να ανακληθεί.
Διάβασε αυτό
http://www.mlsi.gov.cy/mlsi/sws/sws.nsf/All/1D1CCD718D21B9F3C2256E5B0050D191/$file/Foster%20parents.pdf?OpenElement
Μαριάμ
Σου εύχομαι να αποφασίσεις το καλύτερο κοπέλα μου!

Κατερινα 70
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΑΜΕΣΣΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ,ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ. ΣΕ ΕΚΛΗΠΑΡΩ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ Κ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ρανιαασικιδου
ΑΧ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΗΤΑΝ ΛΥΣΗ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΣ ΜΕ ΧΑΡΑ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΜΕΤΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ.. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΟΥ.ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΧΟΝΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΛΥΣΗ...

Bonheur
Κορίτσια, το μήνυμα της κοπέλας είναι από το Μάρτιο. Το γράφω μήπως δεν το προσέξατε, γιατί κι εγώ τώρα το είδα.

Ρανιαασικιδου
A ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ!ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΩ!ΑΧ ΤΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΟΠΕΛΑ??ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕ ΤΟ ΜΩΡΟ?

Nena1988
καλα εμενα παλι τρολ μου θυμιζει και πες τε με κακια!!!Αν ειχε τετοιο θεμα θα ξανα εμπαινε!!!!

thequeen86
συμφωνω ρε νενα.ελεος πια με τα τρολ

Ρανιαασικιδου
ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ? ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ?ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΤΕ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΡΔΟΣ?? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΥΤΩ ΟΤΙ ΤΡΩΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ)ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!ΝΤΡΟΠΗ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!!!

Mariam
Ειτε είναι τρολ ειτε δεν ειναι δεν έχει σημασία. Αφού το θέμα είναι απο το Μάρτιο, αν είναι τρολ θα έχασε το ενδιαφέρον. Αν λέει αλήθεια επειδη γεννουσε σε μερικές εβδομάδες όπως έγραψε το πιο πιθανον είναι να έχει γεννήσει και να έχει βρει την βοήθεια που έψαχνε και ίσως να έχει δώσει και το μωρό. Οπότε ούτως ή άλλως δεν ωφελεί να ασχολούμαστε τώρα.

Elena25
Κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι άτομα που νιώθουν τρομερή μοναξιά, πάσχουν από έλλειψη αυτοπεποίθησης και δεν βρήκαν την προσοχή που ήθελαν από τους ανθρώπους που έχουν γύρω τους. Μπαίνοντας σε κάποιο φόρουμ και λέγοντας μια "δακρύβρεχτη" ιστορία ικανοποιούν την ανάγκη τους για επικοινωνία. Αυτή που δεν έχουν στην πραγματική τους ζωή. Παίρνουν λοιπόν αυτό που έχουν ανάγκη και μετά την κάνουν.

Δε λέω πως απαραίτητα η ιστορία αυτής της κοπέλας είναι ψεύτικη. Το εύχομαι όμως, γιατί είναι κάτι τραγικό αν το έζησε πραγματικά. Αν είναι αλήθεια, εύχομαι όλα να της πήγαν καλά.




Σαββάτο 12 Μαίου 2012


Psixoula
ειμαι η κοπελα που το εγραψε το μηνυμα ας επικοινωνησει μαζι μου..........με μηνυμα...σας παρακαλω χρειαζομαι βοηθεια.........
μακαρι να ηταν ετσι ενα ψευτικο....αλλα η ζωη μου φερθηκε πολυ σκληρα........

lida R
καλημερα.....τι εννοεις??????τι εγινε τελικα με το μωρακι????σε τι καασταση βρισκεσαι τωρα?????

bell
Αν όλα πήγαν καλά, τώρα το μωρό είναι ενός έτους! (δεδομένου ότι το μύνημα συντάχθηκε πέρυσι το Μάρτιο.)
Τι είδους βοήθεια θα ήθελες;;
οικονομική; ψυχολογική;; ή απλά συμβουλευτική;;



kateina780
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...Κ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ...
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΕΛΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ?ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ...

supermama
αποτι καταλαβα θελει συμβουλη που να παει να δωσει το παιδι για υιοθεσια...

stalitsa
re koritsia ti ginetai telika me to mwraki? ta exw paiksei me ayta pou diabazw..



 
Δευτέρα 14 μαίου 2012


Psixoula
απλά συμβουλευτική..

kateina780
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΕ?Η ΚΟΠΕΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ?ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΥΟΘΕΣΙΑ?ΑΣ ΜΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ. ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΟΘΕΤΗΣΕΙ.
......
mamana
Κ εγω που ενδιαφερομαι για το μωρακι
της εχω στειλει πμ κ δεν εχει
απαντησει!!!!!!

bell
Το μωρό τώρα πρέπει να είναι ενός έτους.

Αν ενδιαφερόταν πραγματικά, θα επικοινωνούσε έστω και με πμ με τις ενδιαφερόμενες...

stalitsa
nai as mas apantisei kp stigmi...

kateina780
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ...
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΜΩΡΟ?ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΥΟΘΕΣΙΑ?ΘΕΛΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ?ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ?ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ?ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΩΡΟ?ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΕΣ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΑΣ.
ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ....


arco iris
τα εχω παρει ασχημα μιλαμε! κι εγω εχω ατομα που θα εδιναν και τη ζωη τους να υιοθετησουν ενα παιδακι και μπηκα να διαβασω...... οταν ειπατε για τρολλ ενιωσα ηλιθια που παλι δεν το καταλαβα, μετα βλεπω ξαναγραψε η κοπελα, μετα βλεπω ειναι περσινο το θεμα, μετα τα κοριτσια παλι ρωτανε και παλι τπτ........

ακου κοπελα μου, αν το κρατησες το νινι σου ενα χρονο παει να πει πως τα καταφερνεις , αρα κρατα το παιδακι σου και μην το δινεις γιατι μια μερα θα τρεχεις στο "εχεις πακετο" και δε θα εχεις και κανενα δικαιωμα.........

αυτα απο μενα με καλη διαθεση αλλα ο κοσμος εδω αγωνια κι εσυ με μια σειρα λογια τους κανεις μυλο......αν θες οντως βοηθεια κανε εναν κοπο και γραψε μας πως να σε βοηθησουμε!

bell
. τι άλλο να πω... Τα βλέπετε και μόνες σας. Συμβουλή θέλει το κορίτσι


arco iris
τι να πω ρε παιδια........δλδ θελει βοηθεια αλλα δε μας λεει πως να βοηθησουμε......γραφει μια λεξη......τελος

η αλλη η κοπελα που εχει ατομο που θελει να υιοθετησει νομιζω πιο πολυ ενδιαφερον δειχνει για το θεμα απ την ιδια που το εθεσε

αν υπαρχει οντως προβλημα να βοηθησουμε



Δευτέρα 14 μαίου 2012

Psixoula
απλα δεν ειχα πολυ χρονο για να μπω να γραψω,δουλευω .......στην αρχη οταν εγραψα το μηνυμα ημοουν σε δυσκολη κατασταση δεν ειχα απολυτως τιποτα καμια βοηθεια απο πουθενα,και ετσι οταν γεννησα μιλησα σε γιατρο να μου βρει μια αναδοχη οικογενεια, να το κρατησουν μεχρι να σταθω στα ποδια μου και να βρω δουλεια.. μολις αντικρισα το μωρο δεν ηθελα με τιποτα να την χασω για παντα,και ετσι σκεφτηκα την αναδοχη απο την υιοθεσια,ολα εγιναν κανονικα πηγα σε συμβολαιογραφο υπεγραψα για αναδοχη,την εβλεπα αρκετες φορες ... μεχρι την στιγμη που εξαφανιστηκαν αυτοι που το χουν το μωρο, την ψαχνω 5 μηνες , στην συμβολαιογραφικη πραξη ειχαν δηλωσει ψευτικα στοιχεια, πηγα σε αστυνομια δεν μπορουν να κανουν και πολλα..κοντευω να τρελαθω....τι αλλο να κανω? δεν αντεχω αυτην την κατασταση,ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..

faily
συγνωμη... αλλα πως γινεται να εδωσαν ψευτικα στοιχεια στον συμβολαιογραφο δεν ειχαν ταυτοτητες, χαρτια, αποδεικτικα στοιχεια δεν εκαναν πρωτα μια ερευνα? ετσι ευκολα γινεται καποιος αναδοχος? κατι αλλο συμβαινει

bou-boykitsa
προφανώς TROLL!!!! μην ασχολείσαι!

Kateina780
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΤΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ! ΑΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΨΕΜΑΤΑ, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.

gkam
ίσως και να μην είναι ψεύτικο..και αν ο άλλος θέλει να εξαφανιστεί,θα το κάνει..και ποιός μας λέει οτι δεν ήταν και ο συμβολαιογράφος στο κόλπο?τόσα γίνονται..

kateina780
ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ? ΑΝ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΚΑΝΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΔΟΧΟΙ ΓΟΝΕΙΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ Κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΚΑ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ.

Mamana
Αν ειναι αληθεια εμενα μου κανει για ιδιωτικη υιοθεσια
κατι δεν θα καταλαβε καλα
Αν ομως ειναι ολα αυτα ψεματα θα πρεπει να ειμαστε κ λιγο ανθρωποι μ'ευαισθησιες βρε κοριτσια
μην παιζει ο οποιοσδηποτε με τον πονο μας!!!!


toutounaki
Σε αυτές τις περιπτώσεις γίνεται ενδελεχής έλεγχος και από το συμβολαιογράφο και τις κοινωνικές υπηρεσίες, είναι σχεδόν απίθανο να ριψοκινδινεύσει κάποιος τη θέση του διαπράττοντας τόσα σοβαρά ποινικά αδικήματα κατά συρροή. Και στην απίθανη περίπτωση που κάτι τέτοιο θα συνέβαινε, θα αρκούσε μια απλή καταγγελία της κοπέλας για αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Το γεγονός ότι αντί να κάνει αυτό ζητάει συμβουλές από το φόρουμ, δεν αφήνει καμία grazymama27
αμφιβολία ότι πρόκειται για troll!!!

crazymama27
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!

arco iris
εχω αρχισει να θυμωνω με την νοημοσυνη μου που μπαινω να δω τι εγινε...........

γουργουρίτσας
κοριτσακια μου εαν ητανε ολο αυτο αληθεια η κοπελα αντι να καθεται και να αναλωνεται σε ενα λαπτοπ και να γραφει σε ενα φορουμ θα εκανε πιο σημαντικα πραγματα στην ζωη της για να αποκτησει παλι το παιδακι της ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

Ελενη+λυδια
Εγω βασικα πιστευω οτι αυτη η κοπελα μπορει να περασε επιλογχια καταθλιψη και την βαρεσε εκει τι να πω συμβαινουν


maryanastasia
Εγώ δεν έχω καμία δίαθεση να βοηθήσω την κοπέλα καθώς υπάρχουν άπειρες γυναίκες που θέλουν να γίνουν μαμάδες και δεν μπορούν και το κοριτσάκι κακώς παίζει με ανθρώπινα αισθήματα. Και αλήθεια να λέει αλλά και τρολ να είναι και στις 2 περιπτώσεις εγώ τα πήρα. Χαίρετε.




τελευταίο μήνυμα
Δευ Oct 15, 2012 1:06 am
SiaG
Μπορει και να ελεγε αληθεια. Ο συμβολαιογραφος που αναφερει μπορει να ηταν απατη, κι αν η κοπελα ηταν λιγο αφελης...δεν θα βρει ακρη.
Δυστυχως υπαρχουν κυκλωματαπου εκμεταλλευονται τον πονο καποιων ανθρωπων ν αποκτησουν παιδι. Τα χρηματα ειναι πολλα και τα βρεφη προς υιοθεσια λιγα, και καποιοι θα εδιναν τα παντα για να παρουν ενα υγιες παιδι, βρεφος, ιδιωτικα, που σημαινει πιο γρηγορα.
Κι εγω θα ηθελα να υιοθετησω εστω και ενηλικο-γιατι ειμαι μεγαλυτερης ηλικιας-και να του προσφερω καποια πραγματα. αλλα ειναι πολυ δυσκολο.....

πηγή 
http://forum.eimaimama.gr/t4950p40-topic

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρατσισμός: Αίτια – Συνέπειες

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ

Η Γονεϊκότητα