Επιστολή μαθητών Λουτρακίου


Σε όσους θεωρούν πως πίσω από το κείμενο που αναρτήθηκε δεν βρίσκονται νέα παιδιά, μαθητές Λυκείου, ερχόμαστε να δώσουμε απάντησεις…. Αυτή τη φορά ενυπόγραφα!...
1. Σε όσους αναρωτιούνται το πώς γνωρίζουμε τα ονόματα και τα γεγονότα, να υπενθυμίσουμε πως βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα όπου η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται. Ερευνούμε κάθε πλευρά των γεγονότων και από τη στιγμή που έχουν δημοσιευτεί βίντεο από το Δημοτικό Συμβούλιο, έχουμε τη δυνατότητα να τα σχολιάσουμε. Το σχολείο μας καλλιεργεί την κριτική ικανότητα, πώς λοιπόν μπορείτε εσείς να μας θεωρείτε άβουλα όντα; Για ποιο λόγο πιστεύετε πως δεν είμαστε ικανοί να υψώσουμε το ανάστημά μας μπροστά στη σήψη που μας προβάλλεται;
2. Σε όσους μας χαρακτηρίζουν «ανιστόρητους», υπογραμμίζουμε πως η έλλειψη ορθής διδασκαλίας της ιστορίας αποτελεί απότοκο των δικών τους πράξεων και επιλογών. Ούτε πήραμε το μέρος κανενός, ούτε επικροτήσαμε τη στάση κάποιας από τις κομματικές παρατάξεις. Αντίθετα, αποστασιοποιηθήκαμε και ξεκαθαρίσαμε τη θέση μας, η οποία είχε ένα και μοναδικό στόχο: την ένδειξη διαμαρτυρίας και τον αποτροπιασμό που όλοι νιώσαμε για τον ευτελισμό του τόπου μας. Οι ανιστόρητοι είναι ,μάλλον, άλλοι… εκείνοι που καταστρέφουν απρόσκοπτα το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΛΛΟΝ, που τόσα χρόνια κυβερνούν σε βάρος μας και που δε διστάζουν να απεμπολήσουν τις ηθικές μας αξίες! Ίσως αυτή μας η ενέργεια να αποτελεί πρωτόγνωρη εμπειρία για όσους μας θέλουν φερέφωνα και υποχείρια της πολιτικής σκοπιμότητας.. Ωστόσο, θα συνεχίσουμε να αποδεικνύουμε πως είμαστε ικανοί να αντισταθούμε. Να αντισταθούμε όχι όπως η κοινωνία μας προστάζει.. με τη χρήση βίας και τα «γιουχαΐσματα», αλλά με ψυχές δυνατές που δε σκιάζονται ούτε τη δημοσιοποίηση ονοματεπωνύμων, ούτε την αντίδραση κάποιων αλλά ούτε και να υπερασπιστούν την αλήθεια!
3. Ακόμα, επισημαίνουμε πως κανένας ενήλικας δεν έλαβε μέρος στην απόφασή μας να εκφράσουμε τις θέσεις μας. Προφανώς, μαθητές και άτομα του σχολικού περιβάλλοντος επιλέγουν να αποστασιοποιηθούν, ωστόσο, εμείς δεν καταχραστήκαμε τη μαθητική μας ταυτότητα για να προκαλέσουμε αντιδράσεις.
4. Και τέλος, να εκφράσουμε τη θλίψη μας καθώς η κοινωνία μας –όπως φάνηκε από τα σχόλια των αναγνωστών- δε μας λαμβάνει υπόψη σε τίποτα ενώ μας θεωρεί ανίκανους να πάρουμε θέση στα γεγονότα με τόλμη και θάρρος αδιαφορώντας για το τίμημα. (αυτό που δηλαδή βιώνουμε τώρα από πολλούς μέσω της διαδικτυακής ανωνυμίας και μέσω της κοινωνικής κατακραυγής)
Να θυμούνται κάποιοι πως ίσως τώρα μας απαξιώνουν, σε λίγους μήνες όμως που θα έχουμε το δικαίωμα του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι» οι ίδιοι άνθρωποι θα σπεύδουν να μας προσεγγίσουν πολιτικά. Γύρω μας άνθρωποι πεινάνε, μένουν άνεργοι και άστεγοι και εμείς αναλωνόμαστε σε τέτοιες καταστάσεις. Περισσότερο όμως «πεινάμε πνευματικά και ηθικά»… Άραγε η οικονομική κρίση είναι αυτή που μας έφερε ως εδώ, ή μήπως η ηθική;;
Γιώργος Γκίκας
Δήμητρα Βασιλείου
Ελένη Αγγέλου
Γρηγορίου Χάρης
Πολυχρονόπουλος Βαγγέλης
Πέτρου Κυριακή
Άννα Δημητρέλλου
Βασίλης Θυμής
Ιωάννα Κριαρά
Κώστας Νικολάου
Θοδωρής Παπαδογιάννης
Χριστίνα Μούκα
Αριάνα Βάββα
Γιολδάση Μελίνα
Χριστίνα Γιώργη
Φιλιώ Μήτρου
Ντελίλαη Γιονάλντ
Συμεών Διακάκης
Θωμάς Σκεπετάρης
Κατερίνα Ταχταλή
Κατσιμπούλα Ίνα
Γιάννης Αρβανιτάκης
Γιάννης Θεοφιλίδης
Τζένη Μπεκιάρη
Σοφιάννα Βουλγαρίδου
Γκίκας Κωνσταντίνος
Γεωργία Νομικού
Ουρανία Ιωσηφίδου
Κώστας Φίλης
Βαγγέλης Γλυκοφρύδης
Γιώργος Παπαδογιάννης
ΥΓ: Πολλά παιδιά δίστασαν να δημοσιοποιήσουν το ονοματεπώνυμο τους, ωστόσο πολλοί είναι αυτοί που στηρίζουν αυτή την πράξη κι ας μη φαίνονται. Είμαστε μαθητές-ενεργά μέλη της κοινωνίας και αυτό κάποιους τους φοβίζει… Μπορεί τα ονόματα παραπάνω να φαίνονται λίγα συγκρινόμενα με τον αριθμό το μαθητών του σχολείου, αλλά η ντροπή που εμείς νιώθουμε φτάνει και περισσεύει για όλους….
«Η Ζωή μας τελειώνει όταν σιωπούμε για πράγματα που μας αφορούν»
Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ.
Πηγή: http://www.parakato.gr/2013/03/blog-post_5771.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Τραγικότητα της Ελληνικής Οικογένειας

Μια Πόρσε στην Εθνική οδό, ή... Μια οικογενειακή κατασκευή του θανάτου

Ο “Μαμάκιας”: Μια δυσλειτουργία του πατρικού ρόλου.