Οικογενειακά σενάρια αποσταθεροποιημένης σταθερότητας 5



Είναι 21 χρονών και οι γονείς μου έχουν μαγαζί και βρίσκονται όλη μέρα έξω από το σπίτι. Έχω έναν αδελφό 15 χρονών που σπουδάζει, αλλά δεν το θέλει καθόλου. Εγώ αντίθετα που ήθελα πολύ να σπουδάσω, αναγκάστηκα να σταματήσω για να πάω να δουλέψω.

Τώρα δουλεύω σε ένα παιδικό σταθμό 8 ώρες την ημέρα, η δουλειά που κάνω μου αρέσει πολύ αλλά την βρίσκω πολύ κουραστική. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Παρ' ότι οι γονείς μου κερδίζουν αρκετά χρήματα, εγώ είμαι υποχρεωμένη να καταθέτω στο σπίτι σχεδόν ο,τι κερδίζω και πρέπει να ζητάω χρήματα από αυτούς κάθε φορά που έχω ανάγκη να κάνω και το παραμικρό έξοδο.

Όταν γυρίζω στο σπίτι από το παιδικό σταθμό στις 6 το απόγευμα, οι δικοί μου είναι ακόμα στο μαγαζί και απαιτούν από εμένα να συγυρίσω το σπίτι και να ετοιμάσω το δείπνο για όλους. Είμαι αρραβωνιασμένη, αλλά δεν μου επιτρέπεται να βγαίνω με το αγόρι μου που μπορεί μόνο να έρχεται να με βρίσκει το βράδυ στο σπίτι. Αν καμιά φορά αργοπορώ γιατί το αγόρι έρχεται να με πάρει και να κάνουμε μια βόλτα μαζί, οι δικοί μου ελέγχουν με το τηλέφωνο τι ώρα γυρίζω και το βράδυ έχουμε σκηνές.

Σε αντίθεση ο αδελφός μου στα 15 του χρόνια έχει κλειδιά του σπιτιού, γυρνάει το βράδυ όποτε θέλει και κανείς δεν του λέει και κανείς δεν του λέει τίποτα, δεν με βοηθάει καθόλου, αντίθετα απαιτεί να του πλένω και να του σιδερώνω τα πουκάμισα, να του στρώνω το κρεβάτι να του σιδερώνω τα παντελόνια και αν κατά τύχη δυσανασχετώ το λέει στους γονείς μας και μου κάνουν άλλες σκηνές.

Δεν μπορώ πια, δεν βλέπω την ώρα να παντρευτώ και να φύγω και να αλλάξω ζωή, μα κάθε τόσο μου έρχονται οι αμφιβολίες πως όταν παντρευτώ θα καταντήσω να κάνω την ίδια ζωή της διπλής δουλειάς και της σκλαβιάς, γιατί το αγόρι μου συμφωνεί πως οι κοπέλες πρέπει να μένουν στο σπίτι και να μην βγαίνουν μόνες τους. Τι πρέπει να κάνω;

Λουκία

Πίνακας:Vera Rockline

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρατσισμός: Αίτια – Συνέπειες

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ

Η Γονεϊκότητα